بهترین مکان های گردشگری کره جنوبی از نظر من
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

من سال پیش به کره جنوبی سفر کردم یادش به خیر خیلی خوش گذشت حتی دو سه تا دوست کره ای هم پیدا کردم هنوز باهاشون در ارتباط هستم کشور کره جنوبی جای جالبیه هم تو آسیا هست و هم اینکه مردم با فرهنگ و مهمون نوازی داره اگه دوست داشتید حتما به این کشور هم سفر کنید واقعا مکان های جالبی داره البته به این نکته هم توجه کنید که تور کره جنوبی که انتخاب میکنید باید تور مجهز و خوبی باشه تا شما رو به نقطه های مختلف کره ببره و جاذبه های مختلف رو بهتون نشون بده منم برای تور کره جنوبی https://www.findatour.co/fa/international-tour/korea سایت فاینداتور رو انتخاب کردم که واقعا واسم رازی کننده بود چون به هر کسی تعریف میکنم میگه حدودا همه جای کره جنوبی رو به ما نشون دادن خداوکیلی هم سرویسشون خوب بود و هم هتل هاشون عالی بود حالا من یه سری از جاذبه ها رو از خود این سایت برداشتم که توضیحاتشو تو ادامه براتون میزارم که اگه خوشتون اومد شما هم یه سفر خوب و خاطره انگیر به کره جنوبی داشته باشید ;)

 

برج سئول (N Seoul Tower)

تور کره جنوبی

برج N نمادی از شهر سئول کره جنوبی می باشد. در بالای برج می توانید منظره بی نظیری از پایتخت پر جنب و جوش و زیبای کره جنوبی مشاهده کنید. این برج در سال ۱۹۸۰ به عنوان مجموعه بزرگی فرهنگی شامل سینما، تئاتر و انواع رستوران و مراکز خرید احداث شد.

مرکز خرید بزرگ دانگ دائه مون (Dongdaemun)

مرکز خرید بزرگ دانگ دائه مون

شاید بهتر باشد منطقه دانگ دائه مون را به نبض تپنده خرید و فروش درکره جنوبی تشبیه کرد. مرکزی شامل عمده فروشان و خرده فروشان؛ شامل ۲۶ مرکز و بازار بزرگ، سی هزار فروشگاه و بیش از پنجاه هزار تولید کنند ه کره جنوبی در این منطقه سئول درحال فعالیت میباشد. به جرات می توان گفت خود اگر در تور کره جنوبی یک روز کامل را به منطقه دانگ دائه مون اختصاص دهید شاید تا شب بتوانید نگاهی اجمالی به فروشگاه های این مرکز خرید بیاندازید.





:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: